2. Gün: Kirme -> Kabak

Likya Yolu: Kirme - Faralya - Kabak

Kabak yolcusu kalmasın ?

Günü öğlen arası ile ikiye böldük

1.Kısım:

• Rota : Kirme – Faralya
  • Süre: 2 saat
  • Zorluk : orta

2.Kısım:

• Rota : Faralya – Kabak
  • Süre: 3 saat
  • Zorluk : zor

Gelirken kendimi zorlayacağım bir gezi olduğunu biliyor ve tam da bu yüzden Likya Yolunu yürümeyi çok istiyordum. Yapamazsam/keyif alamazsam diye endişelerle başladığım yürüyüşümüzün ikinci günü, endişeleri çantamda bulamıyorum 🤗

Sabah gönlümüzde Kabak Sahili yola koyulduk. Köy çıkışında bizi dut yiyen koyunlar uğurladı. Keyfimize diyecek yok ama dik inişli yol bizi biraz zorladı. Yolda Hasan yayla çayı olduğunu iddia ettiği bitkiler topladı. Patika sonunda da Kelebekler Vadisi manzarasında kahvaltı yapma şansı yakaladık, yaşasın yemek yemek!!!

Üstelik mekanda teknolojinin tüm imkanları da mevcut: İnternet, elektrik ve tuvalet. Mekanın sahibi bize toplanan otların kekik olduğunu ama istersek çayını da yapabileceğimizi söyledi, ve bir de bizim Likya yolunu yürüyemeyeceğimizi. Demek ki o bitki kekik değil ve çayı da yapılamıyor 😏 Zaten her şeyi ters yapan bir adam, müşterilere kahve yaptırıp üstüne beğenmedi kahveyi. Ama yine de bizi üç saat çayladığı için kendisini seviyoruz.

• Likya Yolu: Kirme - Faralya - Kabak

Öğlen sıcağını burada geçirdikten sonra yola devam ettik ve yine bir keçi yolunu kullanarak tepeyi aştıktan sonra akşam 7 gibi Kabak’a vardık. Biraz yorgunluktan biraz da saatten sahile gitmek yerine yukarıda konaklamaya karar verdik ve ilk gördüğümüz kampa kendimizi attık. Duşunu almışsın, karşında Kabak Koyu manzarası, önünde güzel bir akşam yemeği. Burayı o kadar sevdik ki bir gün daha kalmaya karar verdik. Bu da bizim tatilimiz olsun 🤔

• kabak kamp yeri
  • Kabak

Tatilde kabak koyuna inip deniz kum güneş ve ormanın bize sunduklarından yararlandık. Ama 2 sene önce var olan gölgeliklerin kaldırılması ve sahili gezi botlarının kaplaması bizi biraz hayal kırıklığına uğrattı. Akşam üstü dönüş yolunda önce bir grup kavgacı keçi ile karşılaştık sonra da Eşkiya ile. Eşkiya’ya teşekkürler, gelen dolmuşların önüne atlayıp asayişi sağladı, ayrıca bizi kestirmeden kampa ulaştırdı.

Bizden bu günlük bu kadar.